This page is hosted for free by cba.pl. Are you the owner of this page? You can remove this message and unlock many additional features by upgrading to PRO or VIP hosting for just 5.83 PLN!
Want to support this website? Click here and add some funds! Your money will then be used to pay for any of our services, including removing this ad.

Poprzedni temat «» Następny temat
opony cross
Autor Wiadomość
fh1216 
Początkujący


Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 4
Wysłany: 2014-12-06, 10:01   opony cross

witam otoz mam juz dosyc zużytą oponę kostkę a że idzie zima to bedzie problem w jezdzie gdyż na tej oponie nie będe nawet w stanie ruszyć. motor honda nx 250 4T (26KM). i tak sie zastanawiam nad 3myslami: 1.kupic nową oponę(bieznik okolo 15mm) 2.zrobic kolce w oponie(tyle ze bardziej bede jezdzil po sniegu a nie po lodzie więc duzo moze mi to nie dać tak mi się wydaje) i 3.(moze mnie wyśmiejecie :D ale)myślałem aby "dołożyc gumy" na ta opone.wysokość gumy np 20mm lub wiecej (gume mam) tylko teraz kilka pytań odnośnie tego: czy jakbym poprzykręcał gume np na 3srubach każda to czy mi jej nie zerwie? tylko sie zastanawiam czy te paski gume ulozyc w poprzek opony czy tak w strzałki ?no bo nową opone i tak w sniegu zalepi wiec mysle ze jakbym sobie dorobil taką z wyższym bieżnikiem to by to może ciąglo jakos...jak wiadomo w zimie szybko nie pojade(załóżmy że nie szybciej jak 60km/h) . te "paski gumy" myslalem przykrecac na "starej"kostce tzn tam gdzie jeszcze bieżnik wystaje bo wiadomo grubsza guma tam jest . co wy na taki pomysł? dodam ze chęci do tego mam tylko czy pomysł nie będzie katastrofa ? :D sruby piątki lub szóstki do drewna(czyli te z okrągłym łbem (oczywiście puszczam wiertło przez opone i gume i potem z zewnatrz podkladka i nakretka(wrazie czego moge dac kontry)tylko tak sie zastanawiam czy lepiej zeby nakretki sie "schowały" w gume (tyle że guma bedzie oslabiona bo trzeba w niej zrobic takie podtoczenie na nakretke czy lepiej niech wystaja to mi cos na lodzie beda ciagly zawsze tylko czy ich wtedy nie pozrywa? troche zwariowany pomysł :D rozmiar opony 110/90 16" oczywiscie to tylna opona
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Kodowanie: PatrykSpec
stat4u

Wszelkie prawa zastrzezone by endurocross.c0.pl